Rabu, 26 Ogos 2009

REZEKI BULAN RAMADHAN NI MEMANG MELUAH....ALHAMDULILLAH..

chapter 1..Keadaan Sebelum Ramadhan..

tak sabar aku menantikan bulan ramadhan yang didalamnya ada macam2 rahsia dan keistimewaan...
memang benar rezki bulan ni amat banyak....
aku sebagai mahasiswa cukup merasa beruntung kerana kebanyakan masjid2 menyediakan makanan berbuka...
jimat la perbelanjaan aku ibulan ni...hehehe...
hampir semua mahasiswa UM pergi berbuka di masjid sekitar UM...
terutamnya lelaki la..hehe..

chapter 2..Semasa Ramadhan..

aku pun tak lepaskan peluang ni...
selalunya aku buka kat Masjid Khadijah di kpg Pantai Dalam...ramai rakan2ku juga berbuka sana..kalu tak kat sana pun...
kat masjid bulat seksyen 14 dan TNB...
seronok juga dapat berbuka dengan masyarakt luar ni....
dapat tambah kenalan jugak....
kalu terawih....aku suka g kat masjid Ar-Rahman..
suka sangat dengar ceramahnye..banyak ilmu yang aku dapat....
tak lepas juga bercakap pasal politik...
tapi aku suka..hehehehe..
Alhamdulillah Allah Maha Pemurah..
rezki yang Kau berikan cukup buat kami rasa bersyukur atas nikmatMu..
cahpter 3..
Selepas Ramadhan...
nantikan..hehhe

2 ulasan: