Sabtu, 13 Mac 2010

SMPI VS SUKSIS

selasa lepas satu perlawanan persahabatan
telah diaturkan antara Suksis dan Smpi bertempat di kolej kediaman ke12.

bertujuan merapatkan lagi ukhwah dikalangan warga kampus dan menyemarakkan lagi semangat kesukanan di kalangan ustaz dan ustazah UM.

di samping kesibukan yang melanda,
aku sempat membuat satu aktiviti untuk smpi khasnya dan suksis umumnya

ingin aku ucapkan trima kasih kepada sahabat2 yang hadir
kerana memberi kerjasama yang tinggi untuk hadir pada malam berkenaan.

trima kasih juga aku ucapkan kepada team suksis kerana
telah memberi kerjasama yang baik kepada kami.

insyaAlllah budaya sukan menjadi satu amalan dalam diri ustaz ustazah semua.
akhir kalam, majulah sukan untuk ustaz ustazah.
sebelum tu, aku letakan gambar2 menarik di sini.
selamat maju jaya SMPI

team bola jaring suksis

sedap tu air aku buat..hehe

skill tu..

team suksis



Tiada ulasan:

Catat Ulasan