Isnin, 8 Mac 2010

Kem Karisma Mursyid 10



Semalam aku dan sahabat2 SMPI seramai 14 orang, dari pelbagai bacth

baru sahaja selesai mengadakan program bersama pelajar

SMK Taman Klang Utama Selangor.

walaupun dan banyak kali aku menjadi fasi,

tapi kali ni aku diberi peluang untuk menyampaikan ceramah motivasi

pada adik2 kat sana. Sedikit ilmu dan pengalaman yang ada

aku kongsikan bersama mereka.

ni merupakan pengalaman aku yang pertama dalam menyampaikan ceramah.

dan ini juga merupakan langkah pertamaku untuk berkecimpung dalam dunia ceramah.

suatu hari nanti aku ingin menjadi penceramah dan motivator yang berjaya.amin




kem ni berjalan selama 2 hari bermula pada hari

sabtu dan berakhir pada hari ahad.

kami telah dibahagikan dengan beberapa

kumpulan pelajar.

haa..kat sebelah ni lah group aku..hehe

mereka semua baik2 belaka..

salah sorang dari ahli kumpulan ni

dapat anugerah pelajar paling islamik.

tahniah wat adik azilah..

sepanjang kami disana, sekolah memberi layanan yang cukup baik.

kami mengucapkan jutaan trima kasih pada sekolah..

tahun depan, jemput la lagi..hehe


nilah wajah2 ceria pelajar smktku

wajah2 mereka ini memerlukan banyak

bimbingan dari semua

merekalah yang akan lahir sebagai pemimpin masa akan datang..

tanpa didikan yang baik, mana mungkin mereka mampu untuk menjadi seorang manusia.

adik2, abang2 n akak2 semua doakan yang terbaik buat kamu semua.

semoga apa yang dah abang2 n akak2 sampaikan daapt sampai terus ke hati adik2 semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan