Sabtu, 16 Januari 2010

Terharunya..

meting...meting..meting..
macam tulah diari hidupku..hampir setiap hari ada meting...
mungkin ramai lagi rakan2 senasib denganku..
tapi takpe, ni suma ilmu dan pengalaman...

malam tadi adalah meting pertama PERMIS untuk tahun ni...
beberapa agenda dibincangkan..
antaranya berkaitan projek2 yang akan dibuat semester ni..

aku turut terlibat dalam proek semester ni...
memegang jawatan pengarah projek bukan asing bagiku..
tapi kali ni aku jadi pengarah untuk OPKIM anak2 Sarawak..

huhu satu tugasan yang cukup berat.
ni kali pertama aku menjadi pengarah untuk opkim..
kalu sebelum ni, aku cuma ada pengalaman jadi ajk sahaja..
masa tu, aku join Progaram Bersama Masyarakat di Perlis.

pengalaman inilah membolehkan aku memegang tugas sebagai pengarah projek.
ape yang terharunya adalah,
di akhir meting, satu anugerah telah diberikan kepada exco yang paling cemerlang.
tak sangka aku yang terpilih.
trima kasih atas pemilihan dan kepercayaan yang diberikan.
insyaAllah selagi ada tulang 4 kerat,
aku akan terus berkhidmat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan