Selasa, 8 September 2009

BUKAN REZEKI KU...

semalam bertarikh 7.9.09 ada majlis berbuka puasa di Putrajaya yang dianjurkan oleh PERKEPIs dan YAYASAN SARAWAK...



pada mulanya aku akan pergi bersama kawan2ku....


jam dah menunjukkan kol 3 petang....aku pun tunggu kat blakang libry UM......bus pun dah datang..



ramai lagi kawn2 aku tak datang lagi masa tu....aku antara terawal..


huhuh....lepas tu aku dapat mesej dari kawan ku mengatakan kami ada exam petang tu jugak....



hatikumula berbelah bagi......nak pergi ke tak...


ahernya aku akur dan amik keputusan untuk g exam...rupa2nya exam tu 20 markah...



fuh nasib baik aku pergi....kalu tk hilang 20 markah ku....


aku langsung tak tahu yangada exam petang tu.....tak study langsung.....huhuhuh



takpe...mungkin ada hikmah suma ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan