Khamis, 10 September 2009

Menghitung Hari

wuina kawan2....

betul2 aku tak sabar nak balik..tak tahulah nape raya tahun ni betul2 menguji imanku....


tapi baju raya taka beli lagi pun...huhu..takde masa lak nak ke pasar...malam lak nak terawih.....


tapi aku nekad jugak..sabtu ni mesti kuar kejap......nak beli baju tshirt sepasang dua....rasanya cukup la tu kot...



ada gak baju lame yang boleh dipakai.....jangan membazir kawan2...membazir tu kan member syaitan...hehhee


nampaknye bajet aku tahun ni dah lari sikit dah....banyak sangat nak kena bayar sem ni...huhuhuh

tak dapat la nak beli baju adik2 kat umah.....maaf ya....nanti tahun depan bli ye.....
itupun kalu umo panjang.....


cukuplah kot untuk rini.....tapi aku masih banyak lagi tak faham wat blog ni....huhuhuh


kalau da sape nak ajar tu....silakan ye....


harap aku dapat gunakan blog ni sebaik mungkin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan