Rabu, 18 November 2009

Cuti-Cuti Malaysia


dikala minggu peperiksaan sedang berjalan,
masih sempat untuk aku pergi berjalan-jalan melihat alam..
kesempatan seminggu tanpa exam ku gunakan sepenuhnya dengan cuti-cuti Malaysia.
kini lokasiku di Jengka, Pahang.
member bilik sebelah ajak aku balik ke kampungnye
kat sana lak ada satu lubuk dinamakan lubuk yu.
memang cantik tempatnye.

rasa bertuah kerana dapat g sana.
kejadian alam yang diciptakan amat sempurna.
aku tak lepaskan peluang untuk menikmati keindahan alam dan fauna di sana
perkara pertama adalah mandi, perh sejok gilerla...hehe
di sebalik keindahan kawasan lubuk tu,
rupanye dah meragut beberapa nyawa..
seram gak mendengarnye..
alhamdulillah takde pe yang berlaku ketika aku di sana.
pada kawan yang tak pergi lagi,
aku alu2kan sila datang ke sana..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan