Jumaat, 9 Oktober 2009

Malunye aku..

Semalam, kawanku dari Institut Perguruan Tun Abbul Razak telah datang ke KL untuk satu pertandingan antara IPG...
selama 4hari mereka berada di sini..
di kesempatan itu,
kami telah berjumpa di jalan TAR...
ape yang memalukan aku adalah ustazah yang
mengiringi mereka tu adalah ustazah yang mengajarku bahasa arab di sekolah dulu.
pada mulanya aku betul2 tak mengenali tu adalah ustazah ku...
ustazah tu sendiri yang
mengenali diriku...
dia gtau yang dia mengenali diriku sedangkan aku sendiri tidak
mengenalinya....
bila cerita punya cerita barulah aku tahu ustazah tu pernah
mengajarku dan pernah meminta tolong padaku masa aku menjadi pengawas masa di sekolah dulu.
malunya aku pada diriku. ustazah sendiri pun tak kenal..hehe
maafkan aku ya ustazah..
sepanjang perjalanan kami, ustazah asyik mengejekku..hehe
tapi takpe..tu salah ku jugak..huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan