Selasa, 15 September 2009

Aku Di KLIA dah..

assalamualaikum kawan2....




hari yang ditunggu2 dah tiba..




hari ni aku nak balik kampung dah..




sempat gik nak menulis di dalam blog ku ni..




kol 7 pg tadi aku dan adikku bergerak ke kl sentral...




nasib baik ada kawan yang hantar naik keta...




tiba2 je hujan pagi ni...




nama member tu syida....




dia ni memang baik..suka tolong orang




hem...sementara tunggu nak berlepas ni..




nak menulis jap..




hehe..




mata ni ngantok sangat...semalam aku dan adik tak tido pun




kalu tido, takut lak terlepas bus pulak




tu yang ambik keputusan tak nak tido...




pastu dah tak tido tu..layan game je la...hehe




tak sabar nak jumpa ibu dan ayah tercinta...




balik ni kenalah qadar tido..hehe




rasanyha cukup la ni kot..




flight ku kol 11.40 nanti..




pada kawan2...




aku nak ucapkan selamat hari raya...




maaf zahir dan batin...




kalu ada terlanjur kata tu...maafin ya...




raya2 ni janganlah main mercun ye kawan2...




kalu nak main pun..hati2 ye...




oklah..bye2...




sudi2lah datang ke rumah nanti...




dijemput suma datang....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan